Regulamin obiektu

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z regulaminem obiektu.

  • Rezerwację (termin przyjazdu, wyjazdu, ilość osób) uzgadniamy telefonicznie lub  e-mailem i jest ona wiążąca dla obu stron. Nocleg większej ilości osób niż zakłada oferta jest niemożliwy (dotyczy to również dzieci). Ewentualne dostawki należy uzgadniać podczas rezerwacji.
  • Gwarancją rezerwacji jest wpłata ok 20% wartości pobytu, która w przypadku rezygnacji nie podlega zwrotowi. Wpłata zaliczki jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu.
  • Płatność za pobyt należy uregulować najpóźniej w dniu przyjazdu.
  • W lipcu i w sierpniu przyjmujemy rezerwacje na okres minimum 5 dni, krótsze pobyty w miarę posiadanych miejsc sprzedajemy maksymalnie z tygodniowym wyprzedzeniem. Preferujemy przyjazdy i wyjazdy w soboty i niedziele.
  • Doba noclegowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 a kończy o 10:00 dnia następnego.
  • W związku z zagrożeniem COVID-19 w naszym obiekcie mogą przebywać wyłącznie osoby zdrowe (bez infekcji).
  • Pierwszego dnia goście otrzymują klucz do pokoju z kartą magnetyczną do drzwi wejściowych i bramy wjazdowej, za co pobierana jest kaucja wysokości 100 zł – zwrotna w dniu wyjazdu.
  • W dniu wyjazdu pokój należy zdać w stanie takim, w jakim został udostępniony dnia pierwszego.
  • W przypadku wyrządzenia szkód klient zobowiązany jest do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość wartość poniesionych strat (dotyczy również rowerów). Wszelkie usterki prosimy zgłaszać niezwłocznie aby zminimalizować ich skutki.
  • Klucze do pokoju z kartą magnetyczną należy oddać do godziny 10:00 w dniu wyjazdu, do rąk właściciela obiektu.
  • W przypadku wcześniejszego wyjazdu opłata za pobyt nie podlega zwrotowi
  • Zachowanie naszych gości nie powinno zakłócać spokoju innych
  • Cisza nocna obowiązuje od 23:00 do 7:00.
  • Opuszczając pokój (wychodząc np. na plażę) należy zamknąć wszystkie okna i drzwi. W przypadku pozostawienia otwartych okien, właściciele zastrzegają sobie prawo do ich zamknięcia pod nieobecność gości.
  • Na terenie budynku obowiązuje zakaz palenia tytoniu i używania otwartego ognia.
  • Osoby nie będące klientami naszego obiektu nie mogą w nim przebywać.
  • Za bezpieczeństwo dzieci w naszym obiekcie, jak i na terenie placu zabaw odpowiadają rodzice
  • Korzystanie z sauny odbywa się na własną odpowiedzialność. Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja. Koszt saunowania nie jest wliczony w cen pobytu. .
  • Nie akceptujemy zwierząt.
  • W przypadku rażącego naruszenia zasad niniejszego regulaminu właściciele zastrzegają sobie prawo do wypowiedzenia pobytu klientowi, ze skutkiem natychmiastowym, bez zwrotu poniesionej opłaty.